ogretmen_anneee Merhaba sevgili anneler . Kime sorsam elektrikli ana kucağı çok iyi oluyor diyorlar fiyatlar da malum yüksek …. bu ana kucakları ne kadar süre kullanılır ? Alınmalı mı gerçekten ?
Elifggnc ogretmen_anneee 0-2 yaşa kadar kullanıyor, bebeğin dengesini ve motor becerilerini geliştiriyor ama o kadar paraya değer mi bilmiyorum bende kararsızım 😇 büyük ihtimalle diğer ana kucağı modellerinden alırım gibime geliyor 2 yıl icin 2 bin lira vermek bilemiyorum😌
Minicikkiz ogretmen_anneee Geçen sene bebeğim için 1000 ne almıştık. Ama 3. 4 aya kadar kullanılıyor demişlerdi. Bile bile almıştık. Eşim şu şekilde düşünüpte aldı. Mutfakta bi iş vs yaptığında gozununun önünde olur sallanır rahat eder diye. Ama kullanmak nasip olmadı. Şimdi bu bebeğim rabbim nasip ederse dogarsa kullanicaz 😊 Maddi durumun varsa alabilirsin neden olmasın ki
GamzeDurmus ogretmen_anneee Ben şahsen almayı düşünüyorum ama 2 model arasında kalmıştım biri suan e bebekte 1100 civarında digeri de 2000 lira e bebeğe gitmeden önce 1100 TL olanını alırım diyordum ama e bebeğe gittikten sonra diğer modelde çok hoşuma gitti tabi ne gibi farkları var bilmiyorum ama o 1100 TL olandan da memnun olanlar var ben sıfır almayı tercih ederim Allah’ın izniyle belki tekrar çocuğum olur tekrar ona masraf edemem bir şekilde saklayıp muhafaza edip kullanırım diye düşünüyorum yani bence alın değeceğini umuyorum hele ki doğumdan bir müddet sonra tek olacaksanız çok çok lazım olur bana ne gerek var çok pahalı dediler ama bende dedim ki kimse bana 7/24 yardımcı olmaya gelmeyecek yine olacak olan bana olacak oradan konuşması kolay dedim yani ben ailemden uzak yaşıyorum onlar da doğumdan sonra çok durmazlar eşimin ailesinden birkaç kişi var onlar da dediğim gibi çok çok sürekli şey yapmazlar, biraz uzun oldu ama demek istediğim durumun varsa 1100 TL olanına bak derim tabi çocuk bazen sevmiyormuş orası ayrı ama teksen belki uyumasa bile içinde durur oyalanır diye düşünüyorum
Deletedmom9823 ogretmen_anneee ben nuna aldım. 60 kiloya kdr taşıma kapasitesi var ama diğer ana kucakları 9 kg taşıma kapasiteli oyüzden uzun vade düşünüyorsan nuna
Cicilibicili Elifggnc 2 yaşına kadar kullanılmaz. Şuan 7 aylık bebeğim artık ilgisi yok durmuyor içinde
Umbilik Biz 2.el aldık, her şeyini yıkadım. Sıfırı 1000 civarıydı biz eşimin arkadaşından (o da başkasından almış) 250′ye aldık.
ogretmen_anneee Umbilik bence çok iyi yapmışsınız bende ikinci el bakmayı düşündüm ancak ne kdr süre kullanılıyor uzun süre gidiyor mu bilemedim
Tugba603447 Bende aldım çünkü kaynanam yakınımda yok annemi her zaman bulamam kız kardeş desen yok yani destek yok gibi o yüzden işime yarayacağını düşündüğüm için aldım ama sıfır almadım garantisi devam eden 2 ci el aldım neticede bi bebek ne kadar eskitebilir ki düye düşünüyorum
ogretmen_anneee Tugba603447 evet benimde öyle yardımcı olacak kimsem yok kafam karıştı acaba alsam mı diye düşündğm ama kaç ay gidiyor onu merak ediyorum
Gizemin-minnakI @ogretmen_anneee merhaba ben letgodan 2. Ele bakıyorum . Bagi almayı düşünüyorum . 0 I da e bebekte 850 1000 arası oluyor . Bulamazsam 0 alıcam. Saklarım . Büyük rahatlık diyorlar. Ama bebek doğduğu andan itibaren kullanmazsa alışmıyormuş.
ogretmen_anneee GamzeDurmus evet bende öyle düşünüyorum yanımda yardımcı olacak kimsem yok eşim ve ben büyütcez allahın izniyle . Bende araştırayım dedim . Adamlar ikinci ele bile öyle bi fiyat koymus ki , biraz daha katar sıfır alırım diyo insn
Dilekcnkn ogretmen_anneee Yani her bebekte değişkenlik gösterebilir dolap uygulamasına girdiğimde çoğu bebeğin ilgisini çekmediğini veya durmadığını yaZıyor tabi siz bilirsiniz yine ama fiyat konusunda pahalı diyorsunuz o yüzden ben şahsen gerek görmedim normal bir tane ana kucağı aldım 😊😊
Cicilibicili ogretmen_anneee aktif şekilde 4 aya kadar kullandı. Sonra kalkmak istedi öyle uzun uzun durmadı.
Tugba603447 ogretmen_anneee canım zor zamanları geçirene kadar acemiligimizi çıkarana kadar kullansak bile yeter sonuçta kullan at bir şey degil bebegimiz sıkıldığında ya kaldırırz bir daha ki için ya da satarız yani
Deletedmom9823 ogretmen_anneee daha doğmadıki😀😀😀 bebekken sevmezse diye büyüyünce kullansın amacıyla onu aldm😀
ogretmen_anneee Deletedmom9823 ay kıyamam sağlıkla gelsin miniklerimiz 😂 eskiden annelerimiz bizlerle nasıl baş etmiş anlamıyorum bakalım bizler ne yapacağız 😄