Merhaba kızlar ben normal doğum istiyorum sürekli bunu dile getiriyorum baştan korkuyordum ama eşim normal değil sezeryan olucak diyor dedim devlet yapmıyor zorunda kalmadıkça o zaman özele gideriz diyor pahalı olduğunu falan söyledim sikaladim biseyler ama normal istemiyor sebebini soruyorum söylemiyor anlayamıyorum hicbisey zaten epilepsi var çok stresli durumlarda kriz geliyor reglken de çok yaşadım ağrım fazla olup üzülünce heryerim uyusur kriz gecirirdim o hallerimide fazlasıyla bilir ama öyle olsaydı bana bunları bahane ederdi susmazdi bence😬