fatma-kpnk Kadın doğum doktorumun muayene ücreti 120₺ idi şimdi 145 olmuş nedir bu arkadaş ya herşeye mi zam gelir gerçekten oha
birtanesi fatma-kpnk bizimde 100 dü 150 oldu 🤷 napacan mecbursan gideceen değilsen devlette sıra bekleyecen🤦
02112017 fatma-kpnk benim doktorum SGK’dan çıkası tutmuş 180 veriyorum her gittiğim de doktor çok iyi olmasa gitmezdim de değiyor en az 40 dk içerden çıkarmıyor muayene ederken
herhangibirkullanici birtanesi özelde daha çok sıra bekliyorum inan ki :) Devlette randevum 10.50 yse en fazla 10.55 de içeride oluyorum. Özelde hiç böyle olmadı herkesin muayenesi 40dk sarkıyor en az.
Kykcirem fatma-kpnk Acaba her hastaneye mi zam gelmiş? Allahın belaları yılda 3 defa mı zam koyulur🤦♀️🙄
Umbilik Geçen sene kahvaltıya gittiğimiz yer kişi başı 60′ken bu sene 90 olmuş. Kahvaltı bile %50 zamlanıyorsa sağlık sektörüne bir şey diyemiyorum.
ogretmenveanneyim-61 fatma-kpnk tüm medipoller %20 zam yapmış. Olmasa iyi olurdu tabi ama diğer hastane fiyatlarını görünce bedava geliyor bana orası alınan hizmete göre
birtanesi Ozlemflz doktor az olunca bekleniyor. Ama randevunu önceden kesersen özelden farkı yok işte 🤷😊
birtanesi herhangibirkullanici 2. Doğumum oldu. 2 hamileliğimde de sadece 3 er defa kontrole gittim ama bu defa bebeğin başı hafif su toplaması nedeniyyle mecbur doktor kontrolündeyim. O yüzden her ay gidiyorum🤷😊. Devlette hiç bir şekilde sıra beklediğim pek olmadı randevu aldığım için özelde de en fazla 5 dk beklediğim oldu çok şükür 😊🌺🌺🌺 bakalım bekliyoruz bizde
lentil fatma-kpnk galiba bütün hastanelere zam geldi bende bu ay başka hastanede zamlı ödedim. Zaten pahalıydı daha da pahalı olmş
Dilekcnkn fatma-kpnk Bu sene 3. Zamlanma galiba şaşırmıyorum artık elektrik falan filan hepsine zam gelmiş bu ay evde bile değildik bende gittiğim hastahaneye 247 ödüyorum doğum için fiyat almıştım ama zam gelmemiş bizimkine
tlnnlt fatma-kpnk benim doktorun muayene ücreti her gittiğim de 15-20 tl arası artıyor ☺️120 ile başladım şuan 165 tl