18.08 diye dün gereğinden fazla yürüdüm artık rakamlara takılmıyorum zaten ama gelen giden yok az kaldı ilk oğlumu suni sancıyla doğurdum bundada yatış verilsin istemiyorum kendi sancılarım gelsin istiyorum tabiki bazen olmayacağı vars solmaz biliyorum ama neredeyse bir gün boyunca hastanede kalmıştım biran önce doğurup çocuklarımla ilgilenmek istiyorum nasipse . Böyle post hiç açmadım rivayete göre böyle isyan edenler doğumu yapabiliyormuş artık bende açayım bari dedim deniyorum herşeyi durum o derece halim kalmadı düşünün 😅😂