26 haftalık hamileyim evde birde beş aylık kedim var dün korona testim pozitif çıktı hastaneye yatışım yapıldı durumda oldukça ağır acaba kedime bir şey olur mu bilginiz var mı hayvanlara da virüs bulaşıyor mu kahrımdan ölürüm ona bir şey olursa benim yüzümden zaten canım çok acıyor şuan da evde ki kedimi düşündükçe ruhum daralıyor lütfen bilgisi olan cevap versin cevabı geç verirsem kusura bakmayın şimdiden teşekkürler