Ayss7 ilk üç ay boyama dedi sonrasında bişey demedi (ben çok inanmıyorum boyadan bişey olacagına çünkü mesleğim kuaför yengem sürekli saç boyar boyatır sonuçta kimyasal ellerine değiyor saçtan geçince eldende geçer bide işin hamileliğini bilmeden açım yaptıran kişiler var )bu benim fikrim herkezin düşüncesi farklıdır bende 3 aydan sonra yaptırdım 🌺