Mltmbrz Busraduman40 beta HCG karşılaştırılacak bi değer değil canım herkeste farklılık gösterebilir önemli olan düzenli artması. Benim 5. Haftada ölçüm yapılmadı kese gözüktüğü için mesela
Tomrishatun Mltmbrz kim söylüyor yüksek diye doktor mu?? Kese 5 haftalikken görünüyor zaten 1500 geçmesi lazım olmasi gerektiği gibi
Busraduman40 İlk test yaptırdığım yerde ogun ogrendım zaten ikizin işleme aldılar kanı yüksek çıkıyor diye anlamadım asıl doktor kontrolüm yarın kısmetse
Busraduman40 Drf laboratuvardakiler söyledi bugun Kontrolde doktorda normal dedı hatta kesem büyükmüş haftaya göre iyi bişeyimiş ilk hamilelik olunca insan bilemiyor tabi 😌
Drf Busraduman40 ay boşverin ya kimseyi dinlemeyin gerçekten insanın aklı allak bullak oluyor siz doktorunuzun takibini baz alın içinizi ferah tutun🥰
GulcanDongel Busraduman40 1333 çıkmıştı üç gün sonra gittim ikiz gebelik dedi doktorum. Herkes aynı olmayabilir tabi.
Aymilanin_kardesi Busraduman40 canım 1. Çocuğumda adetim 3 gün geçtiği halde beta 27 öyle ogrenmistim daha cumartesi günü kan verdim beta 160 çıktı adet 1 gün gecikti 2. Bebek geliyor Allah izin verirse 😊
Kubor2503 T1402E önemli olan düzgün artması iki günde 2 katı artış beklenir 2 gün sonra aynı değerlere tekrar betana baktır ama saate göre bile değişebilir kese görünene kadar annneler biraz sabırlı olmalı
Kubor2503 Canım bu başlığı sil böyle şeyler de düşünme gördüğün gibi herkeste döllenmeye göre farklı olur ilk gebelik anlıyorum ama biraz sabır yoksa gördüğün gibi bana göre az diyen Bile var te allam ya
Busraduman40 Kubor2503 doğru söylüyorsunuz herkesın birbirinden farklıymış çok değişik bir konu gerçekten insan öğrenene kadar bişeyleri bocalıyor😌
Merve1200 Busraduman40 benim ilk yaptımda adetime 4 gün kalmıştı ve 86 di ve adedet sonra yaptım 1036 çıktı daha doktora da gitmedim yarın gideceğim inşallah 🙏