Aycann Merhaba , 13 Temmuz’da spinal sezeryanla Doğum yaptım . Göğüs ucum çok yok ve bebeğim de sanırım biraz tembel. Suni göğüs ucu aldım onu tutturmaya çalışıyorum emiyor fakat süt gitmiyor sanırım. Bu şekilde emzirme problemi yaşıyorum . Böyle birşey yaşayan var mı nasıl çözümlediniz ? Çok üzülüyorum sütüm var ama emmiyor .
Aycann 58Vildan kullanıyorum hatta bi süre sağıyorum ucu bayağı çıkıyor ama bebeğim tutmuyor bi türlü emme refleksi var ve kuvvetli emziği çok güzel emiyor tutuyor