Havva1995 Sezeryan sonrası vajinada agrı batma gibi şikayetler gördünüz mü hiç başına gelen olduysa yazabilir mi
Omerhatice Havva1995 bende sezeryan oldum 2 ay oldu ama sizin dediğiniz gibi bisey yaşamadım.. üstte kalsın bilen varsa yazar inşallah 😊
Mrvklnc @Havva1995 20gün oldu hiç öyle bi şey yok sadece ilk günler idrar yaparken yanma hissi oluyor o da sondadan kaynaklı galiba başka bi sıkıntı olmadı bende