Mercimekkveannesi Ben oğluma hamileyken apandisit ameliyatı oldum canım ama inan ağrısını anlamadım sağ kasığımda bi ağrı oluyodu sürekli apandisit patlama derecesine gelmiş ben hala bebekten dolayı sanıyordum çünkü normal kasık ağrımdan sadece bi tık fazlaydı ağrım