Ozdemiryksl Arkadaşlar bu yaz sıcaklarında rolon kullanım işini nasıl hallediyorsunuz. Doktorum kimyasal hepsi dedi. Ama ben bi yandan kullanmak istiyorum:) sizlerde durum nedir? Marka vs önerebilir misiniz. 8.haftadayım.
Ciara93 Ozdemiryksl ben hep kullandım o kadarın bi zararı olduğunu düşünmedim inşallah olmaz da 🤷🏻♀️
Ceyduygu Ozdemiryksl Ben oriflamedan aldım alüminyum ve alkol icermiyor ne kadar doğru bilmiyorum ama deodorant kullanmadan dışarı çıkamıyorum zaten normalden daha cok terliyoruz 🤦♀️
UurSevdaYlmaz Ozdemiryksl ben hep kullandim bir zarari var mi bilmiyorum valla 37.ci haftama geldim gunde kac kez kullandigimi saymadim bile zaten sicak havalar hamilelikte cabası mecbur kullanıyoruz insaAllah bir zarari olmamıştır
1987gokce Ozdemiryksl body shop ya da Yves Roche doğal roll on üretiyor bakiver canım bana ablam almıştı onu kullanıyorum.
istanbulluanne Ozdemiryksl Hic sormadim valla o kdarda değil ya. Koltuk altindaki rolonumun bebeğe ne zarari olabilir. Rexonanin sabun olanlarindn kullanıyorum alkol içermiyor zten cokta memnunum canm.
Meyland Ozdemiryksl ben zararlı diye kesinlikle kullanmıyorum canım. Onu. Yerine toz karbonat ile ovalıyorum koltuk altımı. Ter kokusu kesinlikle olmuyor. Bazen içine limon kabuğu rendeliyorum. Oda çok ferah oluyor. Deneyebilirsin
gamzesez Ozdemiryksl bende hiçbir şekilde kullanmadım. onun yerine 1 kaşık hindistan cevizi yağı ile 3 kaşık karbonatlı karıştır, içine istersen uçucu bir yağda ekleyebilirsin. Kesinlikle pişman olmayacaksın. Ben hamilelik öncesinde de bunu kullanıyordum.
Ozdemiryksl Çok teşekkürler arkadaşlar. Ben de bu kadar hassaslaşmıycamı düşünüyordum ama her şeyi düşünür oldum:) kanamadan sonra:(