Meliskam Merhaba kizlar 26+1 hamileyim göğüslerim uçlari kaşınıyor normalmi bu durum 😐 napiyim ben çatlaklarda oluşmaya başladı 🥺
Deletedmom23234 Meliskam Süt kanalları açılıyor ya o yüzden kaşınıyor. Bana tek çare olan şey gümüş kapak oldu. Ki bence her hamilenin de alması gereken birşey aşırı iyi geliyor
Vildan51 Meliskam Günaydın bende 28 haftalık hamileyim bende de var aynı durum.Beklazon losyon sürüyorum ben hafifliyor kaşıntı.Doktorum yazmıştı