😁 Valla bizde giresuna geleli 1 ay olmadı arıyoruz doktor devlette gökhan orduya gittim iyi güleryüzlü falan ama bidaha gitmem devletteki hemşireler nekadar insan dışı yarında özele gidicez levent beye umarım iyidir önermişlerdi gidip görecez bakalm nasipse inşallah begenirizde orda kalırız 31 haftaya geldik nerdeyse geç olcak yoksa umarım sizde bulursunuz