Merhaba, yaklaşık 4-5 haftalık gebeyim, progesteron kullanıyordum ama ara vermiştik. İki gündür ciddi kasık ağrısı yaşadım ve bu sabah kanama ile uyandım. Çok korkuyorum hemen doktordan randevu aldım, sizlerden başına gelen var mı? Küçük pıhtılı bi kanama kahve tonlarında:(((