Gunaydın arkadaslar sonunda bende doqğurdum hemde beklemediğim anda 38+4 de geldı minik mucizem rutın kontrolde sancım cıktı bu arada ılk gebelıqım gbı buda sezeryan ben kurtuldum darısı basınıza ıns bırgun bnde uzun uzun anlatıcam ama hala hastanede yatısdayı bu arada çam ve sakurada yaptm doğumumu