MahmutDilanDemir evet geldiler, bir kaç sorun vardı bazılarında tabi,fiyatına göre fena değiller ama dikişten dolayı hemen hemen hepsinde iplikler vardı,makasla kestim fazla iplikleri, bi tane takım almıştım, bluzu tavşanlı altı mavi ama altı desenli gönderilmiş, yeşil beyaz bi takım daha almıştım, beyaz kızmına yeşil boya sürülmüş, yıkayınca çıkarmı bilmiyorum, e Bebek joker gibi kaliteli değiller tabi renkleri mat duruyo ama fiyatına göre fena değil dediğim gibi,bir de organik takımlar almıştım onlar güzeldi, ayrıca kutu içerisinde seçtiğim ürünler vardı, onları da kutusuz göndermişler, hediye edicektim, onun için kutulu seçmiştim, sanırım her detayı yazdım, bir de 1 hafta sonra ürünler elime ulaştı