dilsinati benim ilk gebeliğimde doğumdan sonra olmuştu. İlk 1 ay neredeyse hiç tutamıyordum. Ama 4-5 ay hafif hafif kaçırma devam etti. Bazı hareketleri var onları yapabilirsiniz. Çiş tutar gibi yapıp 10 sn sıkıp bırKmak, bunu gün içinde sık sık tekrarlayabilirsiniz. tuvalette idrar yaprken tutup, yapmaya tekrar devam edebilirsiniz. Bazı pilates hareketleri de var sanırım.
bu gebeliğimde daha erken başladı çiş tutamama, tuvaletimi yaptıktan sonra bile kaçırma oluyor. Sizin gibi hapşırırken beya midem bulanıp istifra ederken kaçırıyorum. Ama herhangi bir şey yapmıyorum doktoruma da sormadım bu sefer.