AlyaduaMehmetfatih Kızlar hani bacağınız ayrık bi müddet durursunuz da sonra hamlamış gibi bacak aranızın kenarları agrır ya kaç gündür agrıyır hareket ettikçe oturup kalktıkça özellikle yorulunca neden acaba biliyor musunuz ? Doktora da soracağım ama Pazartesi randevum . Bu arada 25+3 haftalık hamileyim
Burcusrkn AlyaduaMehmetfatih aynı ağrı bende de var 26 haftalığız, doktora söyledim ama olabilir dedi benim plesenta aşağıda ağrıyı o yapıyo, ve çatı ağrısı dedikleri şey bu mu 😁
Babies16 AlyaduaMehmetfatih bende 28 im.o haftalarda basladi suan iyice siddetlendi.kalkarken fln cok zor oluyor. Kemiklere olan baskidan sanirim.yada magnezyum kalsiyum eksikliginden
Gudigudi AlyaduaMehmetfatih bende de oluyor canim ayni agri. 37. Haftadayim gerci bebek baski yapiyor artik. Yerimden bile kalkamiyordum oyle siddetliydi ki doktorum magnezyum verdi hafifledi agrilar.
AlyaduaMehmetfatih Burcusrkn Benimde en son gittiğimde plesanta aşagıdaydı ondan olabilir o zaman teşekkür ederim 😊 yine de doktora soracağım 😊
AlyaduaMehmetfatih Babies16 Gudigudi Doğum yapana kadar da geçmez sanırım . Bende doktoruma söyleyeceğim bu randevu da inşallah hafifletir biraz da olsa . Çok teşekkür ederim bu arada sizlere 😍