Kızlar selam! Yine koku ve solumak mevzu ile geldim. Yaz ayı malum sinek krizi var ve ben mecburen sinek ilacı sıkıyorum. Kokusuz olanını aldım güya ama o bile kokuyor. İster istemez soluyorum. İnternette zararlı olduğunu okudum ve gecenin dördünde oturdum strese girdim. Bilgisi olan var mı bu konuda??