Remziye_2121 Kızlar sabahtan beridir belden aşağısı ağrıyor nefes alamıyorum iştahım bile yok kahvaltının üstündeyim hiç bir şey yemedim çok halsizim sizce gebelik zehirlenmesi mi internette biraz araştırdım öyle söylüyor 33 haftalığım
Busra333 Remziye_2121 hemen bir tansiyonuna bak cnm. Bu arada gözlerim de bulanıklık var mı? En önemli belirtileri yüksek tansiyon ve bulanıklık
Bebegimicin1 Remziye_2121 vücütta kaşıntı şişme tansiyon yükselmesi iştahsızlık istifar etme idrsrda protein kaçağı bazı kan değerleriniizn yükselmesi gebelşk zehirlenmesidir aile hekimene gidin kanlarınıza baktırın onlar ters bi durum varsa doktoruna gönderiyolsr vitamin eksikliği kansızlıkta vücutta ağrı yorgunluğa sebep veriyo
Fadikb Remziye_2121 tansiyon değerleriniz çok önemli gebelik zehirlenmesinde tansiyon takibi yapın idrarda proteine baktırın bu ikisi problemliyse genelde bu şekilde preklemsi tanısı konuluyor
Fadikb Remziye_2121 siz anlayamazsınız protein olup olmadığını test yaptırmanız gerekiyor lütfen ihmal etmeyin
Remziye_2121 Busra333 yok ama sanki bir baş dönmesi ve sol gözüm yanıyor acile gittim alttan muayene dedi kabul etmedim utandım
Busra333 Remziye_2121 keske yaptırsaydın ya sağlığın söz konusu çok şiddetli nefes alamıyorum dediğin için söylüyorum tansiyona bakmadılar mı
Busra333 Remziye_2121 tüh kötü olmuş ya umarım riskli bir durumunuz yoktur sabaha az kaldı normal doktorunuza gidin isterseniz çok geçmiş olsun
Aliasafmom @Remziye_2121 gebelik zehirlenmesi yasıyorum idrarda protein kaçagı var ve sürekli bulantı kusma oluyor 34.haftadayım tansiyonumda yüksek cıkıyor. Gebelik zehirlenmesi oldugunuzu böyle bilemezsiniz ben bile bilmiyodum en kesin kanıtı yüksek tansiyon ve protein kaçagıdır. Tansiyon takibi yapın sürekli dikkat edin eger yükselirse 14 15e doktorunuza bilgi verin yada hastaneye gidin ciddiye alınacak bir durum cünkü