goncagoktug arkadaslar iyi geceler benim 8 aylik oglum var 3 aylik hamileyim sezeryanliyim bi sorun olurmu erken dogum felan dikisler yuzunden ilk bebegim 37 haftada kordon dolanmAsi ve suyumun bitmesiyle acil alindi 25 gün kuvezde kaldi tek bobrekli korkuyorum bu bebegim erken dogarsa doktor ilerleyen zamanlarda gorucez dedi ne olacagini bu konuda yanlizmiyim ? lutfen basina gelen tecrubeli anneler cevaplasin😢
AyseFahriYalcn goncagoktug canım komşum bebeği üç aylıkken hamile kalmış sezeryan olmuştu oda ikinci doğumu ilkinden çok rahat geçti hemen toparlandı hiçte bı sorun yaşamadı
Dileksaitali Benimde 10 aylık oğlum var ve 4 aylık hamileyim oğlumda sezeryan oldum doktor risklerin olduğunu söyledi tabi herkezde aynı değil inşallah kazasız belasız atlatırız
Merveevik Dileksaitali @goncagoktug merhaba öncelikle inşallah sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alırsınız. Bende bira önce bununla ilgili bir post açmıştım iki sezeryan arası kısa olanlar var mı diye? Drlarınız ne gibi risklerden bahsetti sizlere?
goncagoktug Merveevik Merhaba dikisler sorun olurmu dedigimde onu ilerleyen zamanlarda görücez dedi erken dogum olur gibisinden konustu insallah olmazz🙏
Dileksaitali Merveevik önceliklikle erken doğum olabilir dedi son dönemlerde dikişlerin açılma riski var birinci sezeryanda göre daha zorlu bir süreç bekliyor bizi insan biraz zor toparlanıyor inşallah kazasiz belasız dogarlar
AyaYlmazYldrm Bn muayene oluydum sizin gibi bir bayan geldi 7 aylik cocugu varken hamile kaldi dikis yerleri cok agiriyomus ve incelmis doktor ona karnin buyudukce daha da agirabilur demisti ama sizdede oyle olcak diye birsey yok tabi