Kayasena 17+1 haftalık hamileyim. Sol boşluk bölgesi aşırı derecede yanıyor ve sancıyor. Normal mi yaşayan var mı?
Ozgetubaturkoglu Kayasena benim böbreğimde taş vardı aynı ağrıyı öyle çekmiştim taşın varsa gebelik dçneminde ağrısı tehlikeli hemen bir acile git derim
Kayasena Ozgetubaturkoglu taşım var mı bilmiyorum ama aşırı derecede canımı yakıyor şuan sanki et kesiği gibi bir yanma var. Daha önce de böbrek problemi yaşamamıştım olabilir mi acaba hamilelikte dolayı böbreğimde taş
Ozgetubaturkoglu Kayasena daha önce oluşmuş kendini bebek baskısından dolayı yeni belli etmişte olabilir bekleme hemen git derim