betuss10 Sanki adet olmuşum gibi kasıklarım da sancı var sabahtan beri başlarda afedersiniz gaz sancısıdır dedim ama artık rahmime ve kasıklarıma doğru artıyor sizce neden olabilir kızlar başına gelen var mıdır bu haftalarda?
Ecemina20 betuss10 canım ihmal etme git acile benim geçen hafta aynısı oldu gazdr dedim geçmedi gittim doktoruma nst de sancım çıktı her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne vuruldum 4 doz şuan 35+4 deyim
Zezz betuss10 bende 32 de oyle oldum az bi sanci goruldu igne verdiler progestsn la destrklediler..35 de cok zor gecti gaz agrisi idi ve genrlde bebegin buyumesi ile rahim agirlasiyor dedi ddoktorum persembe 36 hafta olcam…bugun toplanma olasılığını gördüm..nmbebegin garipti top gibi bi noktads toplandi
Alyaesmaa betuss10 35haftada adet sancısı gibi sancım basladı doktora geldim nstde sancı cıktı 2cm acıklığım varmıs yatıyorum
betuss10 Ecemina20 ya gerçekten mi devam ederse yarın hemen gideyim şuan ilçedeyim buradaki acil kendilerini zor anlıyor
betuss10 Zezz ben de dün nstye girdim sancı çıkmamıştı acaba oradaki baskıdan falan mı oldu diyorum ama devam ederse yarın birdaha gideceğim doktora canım çok sağol bilgilerin için 🙏🏻
Zezz betuss10 sadece dinlenfim agrimoldugunda gaz cikararamadigimfa oldu bebek buyuyunce bagirsaklara da baski yapti gaz cikarsmadim sid yaparken agri ile yaptim yada sis diye gitti. Yoktu…
betuss10 Alyaesmaa allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin canım 🧿🐣 ben de devam ederse muhakkak gideceğim takipteyim
Alyaesmaa betuss10 sürelerine bak canım benımkı duzenlı gelıyordu 10 dakkada bır hala gelıyor tesekkur ederım❤️