Kızlar Ankara Cebeci tıpta sezaryen doğum yapan var mı son sekiz günüm kaldı sezaryene alacaklar ikinci sezaryenim ama gene de doktor hemşire ebe tanımadığım için korkuyorum ilk kızımı çalıştığım hastanede doğum yaptığım için bu kadar korku yoktu doğum yapanlar bilgilerini paylaşabilir mi kaç gün kalıyolar Ziyaretçi yasakmış eşler sadece doğum olunca bebeği görüp çıkıyorlarmış sonrasında eşim kızımla biseyler bırakacam bahanesiyle gelemezler mi daha da bildiklerinizi aktarırsanız çok sevinirim