22+5 haftalık hamileyim 2 haftadır ağrım oluyordu hastaneye gittim düşük riski yok dendi enfeksiyonda çıkmadı bebek büyüdüğü içinde olabilir bebekle alakasız kemik ağrısıda olabilir dendi fakat yürüdükçe bıçak saplanıyormuş gibi etim parçalanacakmış gibi hissediyorum özellikle ayağımı kendime çekip pijama pantalon vs giyemiyorum. Bugün kapı çalınca acele acele pantalon giymeye kalktım acayip ağrım var bacağımı ne kırabiliyorum ne uzatabiliyorum hareketsiz durunca bir şey yok ama milim kıpırdayınca sanki birisi kemiklerimi deşiyor gibi ne yapmam lazım ilaçda içtim fayda etmedi uyuyamıyorum