Kızlar göbegim cok asırı derece de catladi ve cok kasiniyor (resim yuklemeyi bilmedigim icin yukleyemedim )ustune birde o catlaklar yara oldu doktorum badem yagi kullan dedi surekli kullaniyorum ama bu kasinti beni cok mahvetti benim gibi olan ve bi cozum bulabilen var mı acaba