cvkl biz 41.5 de mecburi sezeryan oldum bebek 4 klo çatım dar sancı yok ve bigün daha kalsa kakasını yeme oranı çok yüksekti sezeryan oldum kendi istegimle riske atıp suni sancı almadım çünkü bebek olagan dişi olan rahim kadılmadında sitrese girip kaka yapıyormuş yiyince zaten kalp ayışı yavaşlıyor onu göz önüne alıp sezeryan olmuştum şimdi 2 ciye gebeyim ve haftaya sezeryan olucam kovit geçirdigim için riskli diye 37 de alıncam