bahtnurr1 bana 34 haftadan sonra 2haftada bir gelmemi istemisti..devlet hastanelerinde bir riskiniz yoksa (cogul gebelik,obezite,1.50 nin altinda anne boyu,bebekte herhangi bi hastalik,anomali,annedeki rahatsizliklar vb)kolay kolay sezaryan yapmazlar..hele ki ilk gebelikse bi endikasyon yoksa normal dogum icin beklenir