ayemzeyzey12 bu şekilde değil ama kızım sarılık olduğu için biberon ile besledim. Hem biberon hem meme veriyordum ama iki kere meme reddi yaşadım. İnternette emzirme kampı diye aratın. Ben 1 gün ondan yaptım memeye döndü. 3 aydan sonra da hiç mama vermedim ek gıdaya kadar sadece meme emdi. Ama emzirme kampında kararlı olmanız lazım. Ne kadar ağlasada, eğer herhangi bir rahatsızlığı yoksa biberon vermemeniz gerekiyor. Zaten sarılık dönemlerini de atlatmış, 3-4 saat aç kaldığınd birşey olmaz. İnşallah sizde de işe yarar.