Kızlar merhaba, 17+4 günlük hamileyim. 4-5 gündür sanki adet olacakmisim gibi bir agrim var belim ve bacaklarımda. Ayak bileklerimden başlayıp belime kadar sızlama var, sanki romatizma gibi de ama hamile kalmadan once ben bu ağrıyla adet olacağımı anlardım. Şimdide aynı durumdayim. Bugün doktora gittim ultrasonda her şey çok normal, çok güzel çıktı çok şükür bebek sağlıklı, rahim ağzım gayet kapalı filan. Ultrasonda sonra ben bu durumu doktora söyledim, doktor panik yaptı. Bu bizim istemedigimiz bir şey bizim için erken doğum riski demek bu dedi. Sürekli yatacaksin dinleneceksin dedi. Doktor böyle soyleyince bende de korku endişe başladı. Aynı ağrı siziyi yaşayan var mı bana moral olun :( Eğer ağrım devam ederse serum baslamacakmis hastanede yatisim yapılacakmış :(