Aslanyesm Benim ilk gebeligimde kızımda cildim çok fenaydı heryerim sivilce ve patlatıp yara yapıyordum bide o zaman sürekli fondöten kullanıyordum çok fena bir hal almıştım doğumdan sonra 4 gün falan geçti sildim pasparlak oldu , şimdi 2. Hameligim 15+5 arada bir cenemde çıkıyor ben biryerde okumuştum baştan beri kükürt sabunu ve neşeyle sildimi ovuyorum masaAllah şuan süper gidiyor :) bide mesela normalde adet olucaz ama olmuyoruz ya aynı o tarihlerde çıkıyor dikkat edin farkeder siniz sizde 🥰