Bsrauc Baharun2 şu yaz günlerinde tekrar haber olmadığı için geçmiştir diye düşünüyorum.sağlıcakla bebişlerimizi kucağmıza alırız inş
mucizem61 deletedmom6295 ben sinekler bastirali onlan onu takip yatiyorum insallah bisey olmaz bundan sonra artik sineklere yem olcagiz
Deletedmom18 Baharun2 çok geçmiş olsun iyi misin? Bebeğinde sende birşey yoktur allhım izni ile ya yeni gördüm kusura bakma
Baharun2 Deletedmom18 yok canısı sorun değil ❤️ İyiyiz şükür ya hareketleri normal baya gerildim ya ondan korktum biraz. 🤧