Kbrbisi21 ben daha 25+3 üm mide yanması perişan etti beni sakız iyi geliyor sade soda iyi geliyor ilk gebeliğimde soğuk süt baya iyi geliyodu malesef o da hemoroid yaptı o yüzden süt içemiyorum bide çok çok afedersiniz vajinamda çok fazla baskı hissediyorum uyku tutmuyo 🥺 ALLAH hepimizin yar ve yardımcısı olsun meleklerimiz sağlıkla gelsin inşALLAH