PrenslerveAnnesi Elifggnc burda mavi ismini çok duymaya başladım benimde kayınbabamın ismi mavi söyleyince herkes beğenir ve şaşırır Ama genel de kız ismi olarak kullanılıyor kızada yakışıyor iki isimde güzel 👍
Elifggnc PrenslerveAnnesi şöyle ben sarışın ve mavi gözlüyüm kızımda maviş olsun istiyorum olursa mavi yakışır diye düşünerek istiyordum o manada baktım hep ☺️