Merhaba kızlar 38+5 im ve karantinamın 7 günü ayrıyetten kan pıhtılaşma sorunum var 9. Haftadan beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum normalde cuma günü sezaryen Olucaktım ama özel hastaneler Kovid-19 varken kabul etmiyor devlette normal doğumu beklicez diyor benim gibi olan var mı ?