Kbraslan Kızlar 29 haftada idrarda enfeksiyon var dedi bi toz ilaç verdi aile hekimi 10 gün sonra tekrar bakacaz dedi normal de bir şikayetim yoktu değerlere bakalm derken tesadüfen çıktı ama 2 gündür özel bölgede bir kaşıntı başladı enfeksiyonla mı alakalı acaba travazol diye bir krem var bende kullansam mı aile hekiminede söylemeye utanıyorum sizlerden bilgi alabilirmiyim geçmezse 2 güne gideceğim aile hekimine
Mavi34 Kbraslan travazol gebelikte yasak asla kullanma demişti dr bana. Enfeksiyondan olabilir kaşıntın sirkeli au ile yika o bölgeyi geçmezse fitil verirler
Kiki-riki Kbraslan benim mantarım vardı doktor travazol krem verdi arada da kullan sıcaklar da mantar olma tekrar dedi hamilelikte kullanılıyor bana doktorum verdi
Hilal-95 Kbraslan elma sirkesiyle taharat çok rahatlatıyor krem kullanmayın bence tüy dökücü bile tehlikeli olablıyorsa bu dönemde elma sirkesini deneye bılırsınız ben çok kullandım yanmam gelan yok sükür ama enfeksiyon bendede cıktı bakalm ne verecek bana
DefneAlya Mavi34 İlk defa duydum sirkeyi doktorlardami öneriyomuymus öle çok şaşırdım buna😀ben olsam korkarım yinede kullanmaya
Hilal-95 Kbraslan yok ben suyla karıştırdım her lavaboya girdiğimde uyguladım baya rahatlatıyor hem de bim den almıştım 🙂
DefneAlya Kbraslan Geçmiş olsun ins 🙂benimde aynı 29. Haftamda enfeksiyon çıktı 6 li idi galiba antibiyotik ve fıtil vermişti bana bide ben bol bol su içtim yani günde belkide 4 litreyi fln bile geçmişim dir 🙂🤣bide hiç sampuan türü fln sürmedim bile sade su ile yıkadım ztn normalde de öle olması gerekmiş
DefneAlya Kbraslan Evet atlattım hemen ztn ilişkiyi fln kesinlikle 10 gün fln yasak dedi ben biraz daha uzun tuttum o süreci bikacgun benim küçük kan parçası gibi koyu kırmızı kahvemsi idrarı yaptım da görüyodum ozmn da belim de Kasıgimda çok agrimisti çok halSizlik vardiki çok can sıkıcı oluyo bı gittim tahliller yapıldı yatış verildi 1 gece alttan açıklık mi var diye baktı yinede nstye baglanmjstim herşey ilk ozmn yapıldı🙂nolur nolmaz ciğer geliştirici vurdular ama şuan çok şükür son 14 gün bakalım nolacak normal doğum bekleniyo çatı darlinada Pzt büyük ihtimal gidip baktiricam çok uzun yazdım k.b😀kendinize çok iyi. Bakın ama canınızı sıkmAyin en önemlisi ztn 👌
Merakettiklerim Kbraslan benim de daha bugün kontorulumde doktorum az bir şey enfeksiyon görünüyor idrarinde dedi ve Monurol diye bir şase verdi, kaşıntı oluyor vs diye de sormuştu ve bende de az bir şey kaşıntı da var, enfeksiyona bagliymis bunlar
Zeyzey97 Kbraslan bence kendi doktoruna git Bende 13 haftalık gebeyim ve enfeksiyon olmuşum Dun saglik ocagina gittim 2 gun sonra sonuc dediler acil e gittim lac saat tahlil felan bekledim antibiyotik verdi gece içtim bu sabah şükür bileyim kalmamis Sizinde o toz ustu kapalı acısını almıştır enfeksiyon cok onemli bir şey bebege zararlı lütfen kendi doktorunuza gidin geçmiş olsun
miniko_2308 Kbraslan aile hekimliğinde yapılan idrar tahlillerinde hep bir sorun çıkıyor, fırsatınız varsa bir hastanede tahlili tekrarlayın ona göre kendi doktorunuzla görüşün. Aile hekiminin de sizi kendi kadın doğum doktorunuza yönlendirmesi gerekiyor aslında. Geçmiş olsun.