Feyzablbl normal doğumda epidural yapıldı 4,5 ay oldu bebeği beşiğinden alırken gece çok uyandıysa sürekli kaldırıp yatırdıysam sabaha belim kilitleniyor.. doğumdan sonra da 1 hafta poğaça gibi şiştim yan etkisiymiş. Herkeste aynı etkileri vermez herşey gibi,insan kendi yaşadığını bilir ama inanma yalan falan diyenleri de anlayamıyorum gerçekten..…