Merhaba kızlar. Şu an 25. Haftamdayım ve geçen haftadan beri inanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum ve hiç geçmiyor. Ağrısı kalçama kadar vuruyor. Oturup kalkamıyorum ya da yatakta dönemiyorum bile. Benim durumda olan var mı acaba merak ettim, normal mi bu?