Meleekk ayse12211 diş ağrısı için Dişçiye gittim gargarasını bile önermedi bana bide içmek asla izin vermezler bence doktorlar. bence içme önce Bi doktoruna danış derim 🥰
Hilal-95 ayse12211 ben adet söktürücü olrak içiyordum kekık suyunu bence zararlıdır içmeyin allah korusun maydonz bıle yemedm ben hiç bi şekilde bana bitki çayı kesınlıkle yasak demıştı doktorum çok zorda kalırsam ıhlamur dedi onuda içmedm hiç
osm ayse12211 kekik çayının idrar söktürme özelliği varmış ondan içilmiyor.. her bitki çayına bir şey söylüyorlar açıkçası papatya çayı dışında diğer hepsini bıraktım çok sevsemde risk almıyorum hiç ..
Feyzablbl Malesef kekik çayı en önerilmeyen çaylardan. Genel olarak bitki çaylarını da doktorunuza sıradan içmelisiniz. Düşüğe vs sebep oluyor