Hanımlar bebiş kilolarınız kaçta
Ben 38+6 da dr gittim, 38+0 da ki kilosu ile aynı çıktı bebem 3380 bakamadım mı hep artardı
bu ara sıcaktan doğru düzgün yemek iştah felan kalmamıştı yumurtadan da tiksindim yemeyi bıraktım
Üzülmeyim dimi ya 😔doktor artı kiloda da doğabilir aşağısıda olabilir dedi hani orada da bi artı eksi bir aralık gösteriyor ya