Sunayaz Merhaba. Sadece bir kere gittim, ailemin yanına tatile gitmiştik bir ay kadar önce. Ceren Hanım’dan çok memnun kaldık. Hem kız kardeşim de daha önceden gitmişti biliyorduk. Gerçekten çok ilgili, kalp atışını uzun uzun 3 kez dinletti bize 🙈 Hastane de çok güzel. Tabii ben başka şehirde yaşadığım için doğum fiyatlarını bilemiyorum.