2.gebeliğim ve sağ üst bacağımda varis belirdi masmavi bir damar,zaten ince kırmızı kırmızı varslerim wardı ama böyle şişkin mavi renk hiç yoktu.Sadece bacağımda olsa iyi kasığımda da çıktı,şişkin baya :/ doktorum son ay bakacağız eğer çok şişerse normal doğum zor dedi:/Çok ayakta kalmamaya çalışıyorm kendimi çok yormamaya çalışıyorum ama işte kadınlık,annelik görevleri bitmiyor bilirsiniz..Benim gibi böyle varis sorunu yaşayan var mı merak ettim??