Seydaa06 2 kez gittim biraz soğuk geldi bana sonra birkac arkadaşım da gitmeye başladı onlarda aynı şeyi söyledi önce ben degiştirdim sonra tek tek hepsi 😄 Meltem hoca çok güler yüzlü ve ağzı çok duali bir doktor onda doğum yapan çok tanıdığım var hepsi çok memnun ama bakalım herkesin hikayesi bir olmuyor tabi 😊