Gulmom rica ederim. Bir poşette serum fizyolojik oluyor eczaneden aldığım şırıngayla onu çekiyorum içinden 5 ml çekip 2,5 birine 2,5 birine sıkıyorusnuz (ilk ay daha az çekebilirsiniz) sıktıktan sonra yüzüstü döndürüp burnundakilerin akmasını sağlıyorsunuz bunu her banyodan sonra yapabilirsiniz her banyodan sonra aspiratörle çekmenize gerek yok ilk birkaç ay. Sıktıktan sonra açılır burnu. Haftada bir kez de suyu sıktıktan sonra aspiratörle kendiniz çekeceksiniz. Videoları izlersiniz görürsünüz zaten.