Merhaba, 35. Hafta kontrolümde nst cihazına bağlandım ve 38. Haftamda tekrar gitmem gerektiği söylendi. Doktorum profesör ve işinde çok iyi kendisine güveniyorum ama burada okuduklarıma göre son haftalarda haftada 1 kez girmem gerektiği.
Her şey yoldundadır dimi? Aynı durumda olan var mı?