Gonul_enes anneyim_33 benimde so bobrek tarafim hafif agrir sanirim bebek o taragta olmadigi icin agriyor
Aleyynaa Ay aynı sorunlar herkezde varmış ben uyuyamıyorum nefes alamıyorum sağ sol yaparken canım acıyo krap giriyo 33 hafta 4 günlüğüm bende artık zaman hiç geçmiyor