Ruyaruya12_ bende de benzer bişey oldu normal normal dedi doktor bebek gelmedi haftam doldu açılmam olmadı sezeryan önerdi doktor bende bi rahatladım çünkü normal Doğumdan çok korkuyıdum 😂 niye bilmiyorum ama sezeryan bana daha kolay geliyordu bağırma ıkınma olmayacak bir iğneyle uyuşacak vucudum sonra bebeğim çıkacak bitti gitti 😀 ki öyle oldu . Tabi sonrasında dikiş ağrısı falan oluyır ama oda normal yanı ameliyat geçiriyorsun . Sipinal diye bebeğimide gördüm normal doğumdaki gibi😀