ZorYollardanAsipGelenim Var mi bizimle ayni haftada olanlar nasil gidiyo hamilelik? Hareketlerini hissediyor musunuz? Kacinci gebeliginiz? Cinsiyetleri ne bebeklerinizin?💖kizim olcak benim. 5.gebeligim ama 2.kizim olack bu kuzum
Mom526 ZorYollardanAsipGelenim rahimde baskı hissi var çok ağrıyor igne batması gibi enfeksiyon var sanırım doktor cagurdi 21+2
Hat90 ZorYollardanAsipGelenim selamlar bende 23 e girdim benimde karnım çok sert oluyor bu ara kasılma mı oluyor anlamadım ama sertleştiğinde karnım acıyor zor nefes alıyorum sizde oluyor mı
ZorYollardanAsipGelenim Mom526 o bendede oluyo ama doktor normal dedi. Bu haftalarda bebek hareketlendigi icin. Enfeksiyon olunca mi oyle oluyomus öğrendiğim iyi oldu
ZorYollardanAsipGelenim Eloli bndede oluyo o bel agris8 ayriyeten karnimin sol tarafinda batma hissi yasiyorum doktor ilerleyem haftalarda gecer dedi. Bu arada masallah minik pasalara
ZorYollardanAsipGelenim Hat90 yok ama sadece karnim sertlesmeye basladi oda karnimin buyumesinden kaynakli