Sunay10 Arkadaşlar akşam üstü belimin sağ tarafına bi ağrı girdi bacağıma doğru sancı felç olmuş gibi hala geçmedi
mutlugebeee Sunay10 istirahatle geçmeyen kasık, bel ağrıları doğumun başlangıcına işaret olabilir bence parolle geçiştirmeyin bi an önce doktorunuza söyleyin
Sunay10 Kbryyy 35/5 haftalık akşam üstü oldu hala geçmedi sağlık ocağı gittim ağrı kesici iç dedi gönderdi
Sunay10 mutlugebeee korkuyorum doğum başladı diye eşim ve oğlum hasta oğlumu bırakıp nasıl giderim diye aklım hep onda
mutlugebeee Sunay10 ahh analık🤦🏻♀️ korkma canım belkide sıradan bir ağrıdır yinede kendine çok yüklenme dayanamazsan bir hastaneye git