3.kez sezaryen olan anneler durumlar nasıl kendinizi nasıl hissediyorsunuz ilerleyen süreçte tamamen iyileştiniz mi ben birinci sezaryen sonrası karnım açıkta kalınca içim acıyordu şimdi ikinciyi oldum oda öyle atlet giymezsem üşütürsem karnım ezilmiş gibi acıyor yada ayaklarım üşürse üçüncü nasıl olur bilemiyorum siz nasılsınız